Soru: “Şayet kendi ülkesinde aykırı bir durum olarak görülmüyorsa
kafire olan, dinsiz yabancı kadınlarla yatmak zina sayılır mı? Ben müslüman
kadınla yatmanın zina olduğunu biliyorum. Zira Rasûlullah sallallahu aleyhi ve
sellem: “Her müslümanın malı, ırzı ve kanı diğer müslümana haramdır”
buyurmuştur. Rasûlullah sallallahu aleyhi ve sellem doğruyu söyleyendir. Rasûlullah
sallallahu aleyhi ve sellem dinsiz olan kafire kadını zikretmemiştir.
Vereceğiniz cevap için çok teşekkür ederim, Allah size hayırlı karşılık versin.”
Halid b. Huseyn b. Abdirrahman’ın cevabı (Tarih: 16 Şevval 1424/10
Aralık 2003):
Bize helali helal kılan ve ona teşvik eden, haramı da haram kılan,
ondan da sakındıran Allah’a hamd olsun. Salat ve selam; insanlara hayrı
öğreten, beşerin hidayete götürücüsü, aydınlatıcı bir kandil olan, ümmetine göstermedik
bir hayır ve sakındırmadık bir şey bırakmayan nebimiz Muhammed’e olsun. Allah
ona, âline ve bütün ashabına salat etsin. Bundan sonra:
Öncelikle güvenin ve “Bugün İslam” adlı site yoluyla ulaşmandan
dolayı sana teşekkür ederim. Bu siteden yazışmaya devam etmeni temenni ediyor,
Allah Azze ve Celle’den sana dünya ve ahiretinde fayda verecek hususları burada
buldurmasını diliyorum.
Ey kardeşim! Soruna defalarca baktım ve senin büyük bir şüphe
içinde olduğunu anladım. Sen kafir bir kadınla, özellikle de bunu aykırı
görmeyen küfür ülkelerinde zina etmenin haram olmadığına inanıyorsun!
Değerli kardeşim, ben sana derim ki; Allah’ı inkar edip yüz
çeviren, Allah’ın dışında şeytanı kendisine velî edinen – ki bundan Allah’a
sığınırız – kimselerin küfürden sonra bunu günah saymamaları yadırganacak
değildir.
Zina çirkin bir suçtur. Helak edici büyük bir günahtır. Irz ve
şerefe karşı haddi aşmaktır. Selim akıllar bunu kabul etmez, din de bunu mubah
görmez. Hiçbir din, hiçbir zevk-i selim ve şerefli istikamet sahibi bunu
onaylamaz. Erkeklerde ve kadınlarda bulunan hak gayret bu çirkinliği reddeder.
Hem tabiat, hem zevk hem de din bundan uzaklaştırır. Böyle bir şeye ancak bozuk
erkek veya bozuk kadın, facir erkek veya facire kadın meyledip razı olur. Bu
yüzden rabbimiz şöyle buyurmuştur: