İblisin hizmetkarları olan tagutlar, hiçbir gerçekliği olmayan vehmî korona virüsü salgını gerekçesiyle maske takılmasını zorunlu kılmaya uğraşıyorlar! Bilimle uğraşan (ve paganist dünya liderlerinin resmi kurumlarına satılmış olmayan) uzmanlar ise maskelerin (sözde) virüslere karşı hiçbir koruyuculuğunun olmadığını, hatta yüksek filtreli N95 maskelerinin dahi hiçbir işe yaramayacağını söylüyorlar. Ortada korona virüsü diye bir şey olmamasına rağmen milyonları kandırmayı başaran iblis uşakları, bütün saçmalığına rağmen (hakikatte virüs diye bir şey olsaydı bile hiçbir işe yaramayacak olan) maskeleri zorunlu tutmaktadır. Bundaki amaçları insanları iblise itaat ve kulluğa zorlamak, ileride yaygınlaştırmayı düşündükleri aşılama ve çip takarak insanları köleleştirme işlemlerine insanların itaat potansiyelini test etmektir.
Dînen ve ilmen hiçbir meşru vesile olma özelliği bulunmayan şeyleri, maskeleri, muskaları, nazarlıkları vb. asmak, takmak ve bunlardan fayda ummak, İslam'da şiddetle yasaklanmış olan temime kapsamındadır ve ŞİRKtir!
Temîme; kişinin nazarı veya benzer korktuğu şeyleri
def etmek için üzerine taktığı; boncuk, kemik ve bunun gibi şeylerdir. Buna
hırz/kalkan veya hicâb/perde de derler.
Kim etki
edeceği veya kendisine fayda vereceğine inanarak temîme (maske, muska veya
nazarlık) takarsa Allah’tan başkasının zarar veya fayda vereceğine inandığı
için büyük şirkle şirk koşmuş olur. Eğer bunun sadece bir sebep/vesile olduğuna
inanırsa, meşru olmayan bir vesileyi vesile edindiği için bu da küçük şirktir.
Kim böyle
bir şey takarsa veya kalbini taktığı bu şeye bağlarsa, Rasulullah sallallahu
aleyhi ve sellem onun hayrı talep veya zararı uzaklaştırma isteğinin yerine
gelmemesi için dua etmiştir. Bunu asmanın da şirk olduğunu açıklamıştır:
Ukbe b.
Âmir radıyallahu anh’den: Rasulullah sallallahu aleyhi ve sellem şöyle buyurdu:
مَنْ تَعَلَّقَ تَمِيمَةً فَلَا أَتَمَّ اللهُ لَهُ وَمَنْ تَعَلَّقَ
وَدَعَةً فَلَا وَدَعَ اللهُ لَهُ
“Kim
temîme takarsa Allah onu tamama erdirmesin. Kim boncuk gibi şeyler takarsa
Allah onu korktuklarından emin kılmasın.”[1]
Diğer bir rivayette şu şekildedir:
مَنْ تَعَلَّقَ تَمِيمَةً
فَقَدْ أَشْرَكَ
“Kim
temîme takarsa şirk koşmuştur.”[2]
Abdullah
b. Ukeym radıyallahu anh’den: Rasulullah sallallahu aleyhi ve sellem şöyle
buyurdu:
مَنْ تَعَلَّقَ شَيْئًا
وُكِلَ إِلَيْهِ
“Kim
bir şey takarsa (taktığı o şeye) bırakılır.”[3]
Abdullah
b. Mes’ûd radıyallahu anh’den: Rasulullah sallallahu aleyhi ve sellem’in şöyle
buyurduğunu işittim:
إِنَّ
الرُّقَى وَالتَّمَائِمَ وَالتِّوَلَةَ شِرْكٌ
“Muhakkak
ki rukyeler (Kur’ân ve sünnet kaynaklı olmayan okumalar), temîmeler (muska, maske,
nazarlık gibi takılan şeyler) ve tivele (sevgi muskası) şirktir.”[4]
Ali radıyallahu anh şöyle demiştir:
تَعْلِيقُ التَّمَائِمِ شُعْبَةٌ مِنْ شُعَبِ الْجَاهِلِيَّةِ
“Temime (muska, maske, nazar boncuğu
vs.) asmak Cahiliye şubelerinden bir şubedir.”[5]
İblis Maskelileri Kendisine Nasıl İbadet
Ettiriyor?
Günümüzde
iblisin kulu olmuş müşrikler camilerde, Allah’a ibadet ettiklerini iddia
ettikleri namazlarında dahi maske takmakta, böylece şirkleriyle aslında iblise
kulluk etmektedirler! Üstelik saflar arasına mesafe de koyarak, Rasûlullah
sallallahu aleyhi ve sellem’in saflarda boşluk bırakma yasağını ihlal
etmektedirler.
Mecusiler ateşe ibadet ederlerken ağızlarını
örterler. Ebu Hureyre radıyallahu anh rivayet ediyor:
أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَهَى عَنِ السَّدْلِ
فِي الصَّلَاةِ وَأَنْ يُغَطِّيَ الرَّجُلُ فَاهُ
“Rasulullah sallallahu aleyhi ve sellem
namazda elbiseyi sarkıtmayı ve kişinin ağzını örtmesini yasakladı.”[6]
El-Aynî şöyle demiştir: “Namazda ağzı örtmenin
yasaklanmasının hikmeti; Mecusilerin ateşe ibadetleri esnasında yaptıklarına
benzemesidir. Nitekim el-Muhit sahibi de böyle demiştir.”[7]
Saflar arasına mesafe koymaya gelince, bu işi
yapanlara Rasûlullah sallallahu aleyhi ve sellem beddua etmiştir:
Abdullah b.
Ömer radıyallahu anhuma şöyle dedi: “Rasulullah sallallahu aleyhi ve sellem
buyurdu ki:
أَقِيمُوا
الصُّفُوفَ وَحَاذُوا بَيْنَ الْمَنَاكِبِ وَسُدُّوا الْخَلَلَ وَلِينُوا بِأَيْدِي
إِخْوَانِكُمْ - لَمْ يَقُلْ عِيسَى بِأَيْدِي إِخْوَانِكُمْ - وَلَا تَذَرُوا فُرُجَاتٍ
لِلشَّيْطَانِ وَمَنْ وَصَلَ صَفًّا وَصَلَهُ اللَّهُ وَمَنْ قَطَعَ صَفًّا قَطَعَهُ
اللَّهُ
“Saflarınızı
ikame edin. Omuzlarınızı hizalayın. Aralıkları kapatın. Safa girmek isteyen
kardeşlerinize yumuşak olun. Şeytanın girmesi için aralıklar bırakmayın. Ve kim
safları bitiştirirse Allah ona rahmet etsin. Ve kim de bitiştirmez ise Allah da
ondan rahmetini kessin!”[8]
[1] Hasen. Ahmed (4/154) İbn
Hibbân (13/452) Hâkim (4/240, 463) Ebu Ya’la (3/295) Taberânî (17/297) Taberânî
Musnedu’ş-Şamiyyin (234) Tahavî Şerhu Meâni'l-Âsâr (4/325) Beyhakî (9/350) İbn
Abdilhakem Futuhu Mısr (s.316)
[2] Sahih. Ahmed (4/156) Hâkim
(4/244) Haris b. Ebi Usame Musned (563) İbn Kutlubuğa Musnedu Ukbe b. Amir (40)
Kadıyu’l-Maristan Meşyeha (521) El-Elbânî es-Sahîha (492) Mukbil b. Hadi Camiu’s-Sahih
(4468)
[3] Hasen. Tirmizi (2072) Hâkim (4/241) Ahmed (4/310) İbn Kani
Mu’cem (2/117) Ebu Nuaym Marife (4419) İbn Ebi Asım el-Ahad ve’l-Mesani (2576)
* Hasen
el-Basrî rahimehullah’tan mürsel olarak: İbn Vehb Cami (674) İbnu’s-Semmak
Emali (44) Beyhakî (9/351)
* İbn Mes’ud radiyallahu
anh’den mevkuf olarak: İbn Ebî Şeybe (5/429) Beyhakî (9/351)
[4] Muslim'in
şartına göre sahih. Ebu Davud (3883) İbni Mace (3530) Ahmed (1/381)
İbn Hibbân (13/456) Hâkim (4/241, 463) Ebû Ya'lâ (9/133) Taberânî (9/174,
10/213) İbn Batta el-İbane (2/744) Hallal es-Sunne (1485, 1494) Abdullah b.
Ahmed es-Sunne (790, 792) Beyhakî (9/350)
[5] Hasen mevkuf. İbn Vehb el-Cami (667)
[6] Hasen. İbn Huzeyme (772,
918) İbn Hibban (6/117) Hâkim (1/384) Ebu Davud (643) İbn Mace (966)
[7] El-Aynî, Şerhu Suneni Ebi Davud (3/181).
[8] Sahih.
Ebû Dâvud (666) Nesâî (819) Ahmed (2/97) İbn Huzeyme, (1549) Hâkim (1/333) Taberânî
(13/319) Taberânî Musnedu’ş-Şamiyyin (1958) Ebu Tahir el-Muhallis
el-Muhallisiyyat (2630) Beyhakî (3/101) el-Elbani es-Sahiha (6/76)