Sözlerin en doğrusu Allah'ın kelamı, yolların en hayırlısı Muhammed Aleyhisselam'ın yoludur. Dinde her sonradan çıkarılan şey bidattir.Her bidat sapıklıktır ve her sapıklık da cehennemdedir (Muslim no: 867)

Duâ

Duâ

Daru's-Sunne Neşidler

13 Ocak 2021 Çarşamba

Hastalık Bulaşmasının Söz Konusu Olmadığı Hakkında

 Selamün Aleyküm. Ben 30 yaşında 2 yıllık evliyim. Çoçuğum olunca aşı  meselesini araştırdıktan sonra modern tıbbın yalanlarının farkına  vardım. Aşı meselesini dibine kadar araştırıp (Bütün ingilizce literatür, Aşı karşıtı doktorların söylemleri) çevreme yaymaya  başladım. Daha sonra küre dünya yalanını ortaya çıkarmaya çalışmaya çalışan bir arkadaşla tanışıp küre dünya yalanınıda keşfettim. Size yazmamın sebebi insanların özellikle dini camiada bu tahrip yolları ile ilgili pek farkındalık mevcut değil. Daha  sonra Youtube da Darussune kanalında Ebu Muaz hocanın bu konuların hepsinde bilgili ve reddiye yaptığını görünce çok mutlu oldum. Düz dünya videolarını   izledim. Ayetlerden haberdardım fakat hadislerden değildim. Bu Buhari hadisini anlattığı ''Hastalığın kendinden bulaşması yoktur.'' hadisiyle  ilgili bilimsel kanıtım mevcut. Peygamberimiz söylemiştir bizim için  yeterlidir. Fakat akılları gözlerinde olanlar için Tom Cowan adlı doktorun  bu makalesinden hocamı haberdar ederseniz çok sevinirim.

https://vitamingiller.com/dr-tom-cowan-virus-veya-bakterinin-kimseden-kimseye-gecmesi-de-kimseyi-hasta-etmesi-de-mumkun-degildir/

Muhammet Saraç

Cevap: Aleykum selam ve rahmetullah. Araştırmalarınız için tebrik ederim. Thomas Cowan’ın makalesinden haberim var, nitekim daha önce bir makalesini sitede yayınlamıştım:

http://ebumuaz.blogspot.com/2020/08/virus-denilen-seyler-hastalk-sebebi.html

Vitamingiller sitesinde istifade edilebilecek başka yazılar da mevcut, lakin site sahipleri yazıların iktibas edilmemesi konusunda sitede uyarı yazdıklarından metin iktibası yapamıyorum. İlgilenenler attığınız linkten yazının tamamını okuyabilirler.

Meclislerin Keffareti

Meclislerin Keffareti
"Subhâneka'llâhumme ve bihamdik ve eşhedu en lâ ilâhe illâ ente estağfiruke ve etûbu ileyk" (Taberani 10/164, el-Elbânî Sahîhu'l-Câmi (4487)